不知不覺 呢個日記我寫左(了)3年而我亦都好耐無寫過日記...紀念文加這5年的事合集將會另外再寫 先來的會是我去荷伯特的遊記 遊記是以相去說事和描述的形成進行 可能勁多廢話以及勁DETAIL(加多廣東話我會在旁打國語)首先來的是墨爾本機場, 說到旅行 又什能不提機場呢 墨爾本機場對比香港的少好多好多,本身就分左2邊 TERMINAL 1 是國泰 VIRGIN BLUE 等航空公司 TERMINAL 2是澳航 和JETSTAR專用的(JETSTAR 是澳航屬下的低價航空公司) 而我去程VIRGIN BLUE 在澳洲飛本國航線的以JETSTAR 澳航 和VIRGIN BLUE 為主  還有另一間的叫TIGAR的 不過比較細 少人坐
以下的是VIRGIN BLUE 的CHECK IN 地方 不論VIRGIN BLUE 或JETSTAR 也好 你也不一定需要到櫃台CHECK 如果只是HAND CARRY 的話可以將你自己的資料打上自動CHECK IN 機子 打齊之後就會PRINT一張東西給你 之後就可以上機的了

 



這是國際CHECK IN 那邊 是不是很少呢...不像香港那麼大(習慣了香港機場的人看見墨爾本的會覺得很寒酸




一眼睇晒 就係機場內購物食野既地方(只係影個大概)




墨爾本機場的是有餐廳賣酒的 我呢種酒鬼當然買黎飲LA 我飲緊呢種叫TOONEY TRY(無記錯既話) 係生啤來的 只係得TERMINAL 1有呢間餐廳 TERMINAL2的係無的 而且也只得樽裝 感覺爭好遠
 另外,呢間餐廳窗外係可以睇到飛機停放的 邊飲酒邊睇飛機一樂也





以下呢張相既位就係行去登機既地方有10個閘口都係 VIRGIN BLUE 同TIGAR的 入面都係有D CAFE 賣酒同咖啡(印象中係香港入左去之後係無地方買到酒的XD)
因為佢地(他們)係內陸機關係 航班繁密 往往就係飛機飛到一個地方之後接客再飛去其他地方(如GOLD COAST 飛MEL 之後再在MEL落客 接客再去SYD (MEL指墨爾本 SYD 指悉尼)登機同落機 所以係閘口附近係非常繁忙的


送多2張係登機口附近影的飛機相



MEL 飛荷伯特好快 先70-75MINS  飛機上去都用左20MINS 落去又用20MINS 中間得30MINS係平飛 完全係無坐飛機既感覺 太快了 似坐巴士由元朗出港島多D 訓個覺就到(我就打一下PSP)
話甘快就到左荷伯特機場了 以下就係落機時候影的相 每個澳洲機場都會有WELCOME TO XXX的



等行李處人頭湧湧 一落左機無海關乜都無 直接出去 等行李



中間的會有粒顯示各國"歡迎"的文字 不過我補了補影一張是著燈時候的相-.-.-

arrow
arrow
    全站熱搜

    shinjichow 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()